ЭНЕРГОЭФФЕКТИВНОСТЬ СИСТЕМЫ ЭЛЕКТРОСНАБЖЕНИЯ МЕТРОПОЛИТЕНА С РЕКУПЕРАЦИЕЙ ЭЛЕКТРОЭНЕРГИИ ПРИ ТОРМОЖЕНИИ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2074-272X.2019.5.04Ключові слова:
система электроснабжения, энергия, коэффициент возврата энергии, коэффициент полезного действия, рекуперация энергииАнотація
Цель. Целью статьи является оценка КПД системы электроснабжения метрополитена, в которой используется четырёхквадрантный привод постоянного тока с рекуперацией энергии в питающую сеть в режиме торможения. Методика. Для проведения исследований использовалась теория электрических цепей, математическое моделирование в пакете Matlab. Результаты. Получена теоретическая зависимость КПД СЭ с двунаправленным потоком энергии от коэффициента резистивного короткого замыкания на клеммах нагрузки. Теоретический результат проверен моделированием. Научная новизна. Разработана эквивалентная схема системы электроснабжения метрополитена с четырёхквадрантным приводом постоянного тока и возможностью рекуперации энергии в питающую сеть в режиме торможения, определены её параметры, задан график движения электропоезда. Практическое значение. Использование полученных зависимостей и результатов моделирования позволит определить направление перспективного развития системы электроснабжения метрополитена, оптимизировать её энергоэффективность.Посилання
Zhemerov G.G., Ilyina N.A., Tugay D.V., Kholod O.I. Subway power systems with modern semiconductor converters and energy storage devices. Electrical engineering & electromechanics, 2013, no.1, pp. 41-49. (Rus) doi: 10.20998/2074-272X.2013.1.10.
Zhemerov G.G., Tugay D.V., Kholod O.I. Energy efficiency of power supple systems for a subway. Technical electrodynamics, 2014, no.1, pp. 67-74. (Rus).
Zhemerov G.G., Ilina N.A., Mashura A.V., Tugay D.V. Efficiency of regenerative braking in energy supply systems with electric regulated drives. Technical electrodynamics, 2018, no.8, pp. 73-76. (Ukr). doi: 10.15407/techned2018.06.073.
Electric carriage types 81-718/719, 81-718.0/719.0 and 81-718.2/719.2. Available at: http://vagon.metro.ru/passenger/81-718.html (Accessed 12 May 2016). (Rus).
Kostin N.A., Nikitenko A.V. Autonomy of recuperative braking – the basis of reliable energy-efficient recovery on the electromotive force constant current. Railway Transport of Ukraine, 2014, no.3, pp. 15-23. (Rus).
Shcherbak Ya.V., Nerubatsky V.P. Analysis of the use of recuperative inhibition on the railways of Ukraine. Railway Transport of Ukraine, 2011, no.2, pp. 30-34. (Ukr).
Sablin O.I. Analysis of the quality of the recovered electricity in the electric transport system. Bulletin of NTU «KhPI», 2013, no.38, pp. 187-190. (Rus).
Posokhov I.M. Research of the car-building market of Ukraineand competitiveness of the industrial enterprises of railway transport in the world market and CIS markets. Bulletin of NTU «KhPI», 2015, no.60, pp. 115-118. (Ukr).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 George G. Zhemerov, D. S. Krylov, A. V. Mashura

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.