ДОСЛІДЖЕННЯ РЕЖИМІВ РОБОТИ ТЕПЛОВОЗА ЧМЕ3 НА ІМІТАЦІЙНІЙ МОДЕЛІ

Автор(и)

  • S. G. Buriakovskyi НДПКІ «Молнія» Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Ukraine http://orcid.org/0000-0003-2469-7431
  • A. S. Maslii Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine http://orcid.org/0000-0002-0554-8150
  • V. V. Panchenko Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine http://orcid.org/0000-0001-9124-6871
  • D. P. Pomazan Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine http://orcid.org/0000-0002-5467-8824
  • I. V. Denis ПрАТ «КАРТЕЛЬ», Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/2074-272X.2018.2.10

Ключові слова:

тепловоз, імітаційна модель, дизель, тяговий електропривод, профіль шляху, витрати палива, режим ведення поїзда

Анотація

Розроблено імітаційну модель тепловоза ЧМЕ3, шо складається з дизеля з регулятором кількості обертів колінчастого валу, тягового генератора постійного струму незалежного збудження та тягового електричного приводу. Проведене тестування роботи імітаційної моделі на профілі ділянки шляху Харків - Мерефа, при цьому основними обмеженнями є час руху, який для даного перегону не повинен перевищувати 45 хв., а також максимальна допустима швидкість, яка для вантажних потягів складає 80км/год. Отримана тривимірна поверхня, що показує залежність витрат палива локомотива від режиму ведення потяга машиністом при виконанні однакової роботи, тобто однакового часу руху по перегону.

Посилання

1. Available at: http://www.uz.gov.ua/en/about/general_information (accessed 08 May 2017).

2. Efimenko Yu.I., Kovalev V.I., Loginov S.I. Zheleznyie dorogi. Obschiy kurs [Railways. General course]. Moscow, UMC ZhDT Publ., 2014. 503 p. (Rus).

3. Kulaev Yu.F. EkonomIka zalIznichnogo transportu. Navchalniy posibnik [The Economics of Railway Transport. A Textbook]. Nizhyn, Aspect. Poligraph Publ., 2006. 232 p. (Ukr).

4. Franzitta V., Curto D., Milone D., Trapanese M. Energy Saving in Public Transport Using Renewable Energy. Sustainability, 2017, vol.9, no.12, p. 106. doi: 10.3390/su9010106.

5. Velten K. Mathematical Modeling and Simulation. Wiley-VCH Verlag GmbH & Co. KGaA, Weinheim, Germany, 2008. doi: 10.1002/9783527627608.

6. Buryakovs'kyy S.H., Masliy A.S., Pomazan D.P., Denys I.V. Rationale for modernization of diesel locomotives CHME3 using hybrid propulsion system. Electrification of Transport, 2016, no.12, pp. 82-86. (Ukr).

7. Xin Q. Engine-vehicle matching analysis in diesel powertrain system design. Diesel Engine System Design, 2013, pp. 348-394. doi: 10.1533/9780857090836.2.348.

8. Diesel Engine. Van Nostrand’s Scientific Encyclopedia. John Wiley & Sons, Inc., 2005. doi: 10.1002/0471743984.vse2527.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-04-10

Як цитувати

Buriakovskyi, S. G., Maslii, A. S., Panchenko, V. V., Pomazan, D. P., & Denis, I. V. (2018). ДОСЛІДЖЕННЯ РЕЖИМІВ РОБОТИ ТЕПЛОВОЗА ЧМЕ3 НА ІМІТАЦІЙНІЙ МОДЕЛІ. Електротехніка і Електромеханіка, (2), 59–62. https://doi.org/10.20998/2074-272X.2018.2.10

Номер

Розділ

Електричний транспорт

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають