ИМПЛЕМЕНТАРНЫЙ ПОДХОД ПРИ МОДЕЛИРОВАНИИ ЭНЕРГЕТИЧЕСКИХ ПРОЦЕССОВ ДИНАМИЧЕСКИ ПОЗИЦИОНИРУЮЩЕГО СУДНА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.20998/2074-272X.2015.6.02

Ключові слова:

суднова енергетична установка, комбінований пропульсивний комплекс, динамічне позиціонування, математичне моделювання, електропривод, передача потужності, ефективність, регулювання

Анотація

У результаті аналізу енергетичних процесів у суднових енергетичних установках комбінованих пропульсивних комплексів в різних експлуатаційних режимах створена стратегія побудови математичних моделей зазначених комплексів. Стратегія заснована на імплементації векторів збурюючих впливів, які змінюють гідродинамічні характеристики судна на векторну площину енергетичних характеристик. Запропонований підхід до моделювання енергетичної установки судна, яке знаходиться у режимі динамічного позиціонування, дозволив врахувати: а) особливості налаштувань ПІД-регуляторів частотних електроприводів підрулюючих пристроїв; б) автоматичних регуляторів напруги середньо-обертових дизель-генераторів; в) експлуатаційні характеристики всіх керованих об'єктів комплексу й судна при передачі потужності до гребних гвинтів.

Посилання

Radan D. Integrated control of marine electrical power systems. Thesis for the degree of philosophiae doctor, Trondheim, Norway, 2008. 231 p. Available at: http://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:123798/FULLTEXT01.pdf (accessed 19 September 2015).

M.J. Sanjari, O. Alizadeh Mousavi, G.B. Gharehpetian. Assessing the risk of blackout in the power system including HVDC and FACTS devices. International Transactions on Electrical Energy Systems, 2013, vol.23, no.1, pp. 109-121. Available at: http://onlinelibrary.wiley.com/enhanced/doi/10.1002/etep.1619. (accessed 21 September 2015). doi: 10.1002/etep.1619.

Ocheretianyi Yu.A., Zhivitsa V.I., Belyi V.N., Onishchenko O.A., Vainfel'd E.I. Concept of computer monitoring and technical diagnostics for refrigeration unit of the ship. Sudovye energeticheskie ustanovki – Ship Power Plants, 2011, no.28, pp. 5-11. (Rus).

Budashko V.V., Onishchenko O.A. Improving management system combined thruster propulsion systems. Visnyk NTU «KhPІ»Bulletin of NTU «KhPІ», 2014, no.38(1081), pp. 45-51. (Ukr).

Budashko V.V., Onishchenko O.A. Mathematical principles of simulation of power plant’s control system at drillship. Vestnik Kamchatskogo gosudarstvennogo tekhnicheskogo universiteta – Bulletin оf Kamchatka State Technical University, 2014, no.29, pp. 6-13. (Rus).

Le Luo, Lan Gao, Hehe Fu. The control and modeling of diesel generator set in electric propulsion ship. International Journal of Information Technology and Computer Science, 2011, vol.3, no.2, pp. 31-37. Available at: http://www.mecs-press.org/ijitcs/ijitcs-v3-n2/IJITCS-V3-N2-5.pdf (accessed 21 September 2015). doi: 10.5815/ijitcs.2011.02.05.

Budashko V.V., Onischenko O.A., Yushkov E.A. Physical modeling of multi-propulsion complex. Zbirnyk naukovykh prats Viiskovoi akademii (m. Odesa) – Collection of scientific works of the Military Academy (Odessa City), 2014, no.2 pp. 88-92. (Rus).

Hansen J.F. Modelling and control of marine power systems. Doktor ingeniør thesis, Trondheim, Norway, 2000. 119 p. Available at: http://www.itk.ntnu.no/databaser/dr_ing_avhandlinger/vedlegg/110_pdf.pdf (accessed 21 September 2015).

Budashko V.V., Yushkov Y.A. Mathematic modeling of all-range controllers speed of thrusters for ship power plants in combined propulsion complexes. Electronnoe modelirovanie Electronic Modeling, 2015, vol.37, no.2, pp. 101-114. (Rus).

WAMIT® / User manual // WAMIT, Inc.: Incorporated and Massachusetts Institute of Technology. – 2006. – 394 p. Available at: http://www.engr.mun.ca/~bveitch/courses/8000/software/wamit/wamit.pdf (accessed 21 September 2015).

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-11-26

Номер

Розділ

Електричні машини та апарати